دكتر قهرماني دامپزشك كورد

دامپزشكي-ادبيات فارسي
 
احترام به مشتری
ساعت ٧:٤۸ ‎ق.ظ روز شنبه ٢٥ اردیبهشت ۱۳۸٩ : توسط : دکتر قهرمانی

احترام به مشتری یا بازگشت برکت

طبیعی

 و بدیهی

است که فروشندگان و عرضه کنندگان اجناس نان خرید مشتریان را میخورند واگر مشتری از جنسی و کالایی استقبال نکند ان کالا به فروش نخواهد رفت برکت سفره فروشنده ناشی از اراده مشتریست چرا بعضی از فروشندگان هوای مشتریان را ندارند و به انان احترام نمیگذارند

-         وقتی که منشی یک پزشک میتواند نوبت نزدیکتری به مریض بدهد چرا برای بازار گرمی نوبت دیرتری میدهد

-         وقتی میتوان میوه فروخته شده را میوه فروش در کیسه پلاستیکی با دوامتری بگذارد چرا انها را در پلاستیکهای ضایعات میگذارد که چند قدم انورتر کیسه پاره و میوه ولو میشود

-         وقتی میتوان بعنوان گارسن غذاخوری یا قنادی موها را با کلاه پوشاند تا در مواد غذایی نریزد چرا محصول زیر دست شما باید دارای موی سر باشد

-         وقتی میتوان کیسه های شیر پاستوریزه را در ویترین یا سبد قرار داد چرا انها را در جلو مغازه روی هم تلمبار میکنند گیرم که خواهان داشته باشد

-         وقتی سلمانی قرار است موهای مشتری را بشورد چرا کامل نمیشورد و در حد رفع تکلیف این کار را میکند گیرم که مشتری سرش پایین باشد و خودش نبیند

-         وقتی میتوان از مستاجر کرایه ماهانه کمتری گرفت چرا اینکار را نکنیم .

-         اگر راننده تاکسی هستیم چرا به ارامی مسافر را به مقصد نمیرسانیم اگر در طول روز با این عجله رانندگی کنیم جمعا کرایه دوسه مسیر را ممکن است بیشتر درامد داشته باشیم ولی ایا به فشاری که به مغزمان می اید فکر کرده ایم .

-         اگر معلم هستیم و میتوانیم در کلاس اموزشگاه دولتی خوب درس بدهیم چرا باید دانش اموزان را به کلاسهای خصوصی هدایت کنیم .

-         برکت را به سفره خود برگردانیم